2013. február 18., hétfő

Részeges csirkemell baconban

Egy kis személyes:

Régóta ismerem az aszalt szilvával töltött húsokat. Finomak, könnyen elkészithetőek, hidegtálak királynői.
Ezt a változatot azonban még én sem kóstoltam.
A receptet Herman Zsuzsa, kedves volt tanítványom küldte el nekem, s ő is készítette.
Köszönet érte!

Én , biztos, kipróbálom!

Hozzávalók:

1kg filézett csirkemell
1 csomag aszalt szilva
3 csomag bacon
2 rumaroma

Elkészítése:

Az aszalt szilvát előző este a rumaromába áztatom.A csirkemellet pedig tejbe.
Másnap a csirkemellet kettévágom, hogy vékonyabb szeletek legyenek. Sóval, borssal fűszerezem.Lefektetek ferdén egy bacon szeletet ráfektetem a csirkemellet és a csirkemellre teszek pár szem szilvát és feltekerem.
Tepsire rakom, és sózom borsozom.Addig csinálom míg el nem fogy a csirkemell.A tepsibe olajat öntök és ha van otthon zsír, akkor pár helyre azt is rakok. (Nem muszáj de így finomabb.) A megmaradt rumaromát  -amelyben a szilva ázott- beleöntöm a tepsibe.
Előmelegített sütőben 200 fokon alsó felső légkeverésen addig sütöm, míg szép piros nem lesz.
Tipp:
Ha van otthon rumban elrakott szilvabefőtt, azzal is megtölthetjük. Úgy is nagyon finom.A befőtt levével is meglocsolhatjuk a tekercseket.
Ha a húst felnőtteknek szánjuk, az aromát rummal helyettesíthetjük.

Jó étvágyat kívánok!
Csirkemellből készült ételek még:

http://hobbimakonyham.blogspot.hu/2013/02/huskremmel-brokkolival-thttp://hobbimakonyham.blogspot.hu/2013/02/itatos-tekercs.html
http://hobbimakonyham.blogspot.hu/2013/02/itatos-tekercs.html




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hagyhatsz megjegyzést ;)