2013. február 12., kedd

Izraeli Tu BISvit



Egy kis személyes:

Erre  a sütireceptre a facebookon figyeltem fel. .Egy kedves ismerősöm like-olta, akinek van kötődése ehhez a csodálatosan szép országhoz.
 Tudtam hogy még aznap elkészítem. De nem volt itthon minden hozzávaló, így a konyhám adta lehetőségeket figyelembe véve változtattam rajta.Az eredmény fantasztikus lett.
Megadom az eredeti receptet, s azt is, hogyan készítettem el én.
Előnye: nagyxon hamar kész, két hétig is eláll, és nagyon finom!!!!

Hozzávalók:

 3 egész tojás
5 kanál cukor fahéjjal összekeverve
7 kanál liszt
1 csomag sütőpor
200 g dió
200 g mazsola
Ízlés szerint: szárított gyümölcsök (datolya, sárgabarack, ananász, mangó…)
Sütőforma kiolajozva

Elkészítése:

Minden hozzávalót egy tálba teszünk, összekeverjük, majd hozzárakjuk a feldarabolt gyümölcsöket és a kész tésztát a már kiolajozott formába helyezzük és 180 fokon 40 percig sütjük.

Az én változatom:

 A recept alapján nem tudtam eldönteni, darálva vagy darabosan kell-e hozzáadni a diót.
Így durvára törve adtam a tésztához.
A szárított gyümölcsöket én aszalt szilvával helyettesítettem. Nagyon finom lett. 
A tetejét csokimázzal vontam be, s darabos dióvak szórtam. Így mutatósabb, és -talán-finomabb is.

Megjegyzés:

 Lassú tűzön süssük, mert könnyen megég a teteje. Ha így is barulna, sütőpapírral takarjuk le!

Jó étvágyat!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hagyhatsz megjegyzést ;)