2013. április 17., szerda

Meggyes-csokis muffin

Egy kis személyes:

Ezt a finom meggyes-csokis finomságot Szajkó Szabina (Halászi) küldte el nekem. A 18 éves diáklány gyakran meglep egy -egy j-ó sütirecepttel. Köszönöm szépen.

Hozzávalók:

2 adaghoz:

-25 dkg liszt
-20 dkg vaj
-20 dkg cukor
-2 csomag vaníllnicukor
-3 tojás
-tej
-1 tábla csoki (Én Boci tejcsokoládét raktam bele)
-Kimagozott meggy (Én fagyasztottat használtam, de a meggybefőtt is tökéletes)
-fél csomag sütőpor

Elkészítése:

A vajat keverjük habosra a cukorral és a vanília cukorral, s aztán adjuk hozzá a tojásokat. Egy külön tálba keverjük össze a lisztet és a sütőport. Öntsük a lisztet a vajas masszához, keverjük össze, és tejjel lazítsuk.
 Vágjuk fel a tábla csokit,adjuk a tésztához! Tegyük a muffinsütőbea muffinpapírokat. Rakjunk egy kicsi tésztát a papír aljára, aztán jön a meggy. (Én 5 meggyszemet raktam mindegyikbe), majd jön a tészta másik fele. Előmelegített sütőbe tesszük, és mikor félig már megsült, rakjunk mindegyik a tetejére 1-1 meggyet!

Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hagyhatsz megjegyzést ;)