2013. március 2., szombat

Gyors sajtkrém

 Egy kis személyes:

Ebben a gyorsan elkészíthető reggelire vagy vacsorára kínálható sajtkrémben az a nagyszerű, hogy mindenki az ízlésének, szájízének megfelelően változtathatja az alapanyagokat. Akárhogyan variáljuk, az eredmény mindig különlegesen finom. Minden a hűtőnkben fellelhető sajtmaradék felhasználható.
Az ötletet én is kaptam, s azóta gyakran elkészítem.

Hozzávalók:

1  bármilyen ízű ömlesztett sajt
5 dkg puha vaj
3-4 bármilyen ízű kockasajt
fél hagyma nagyon apróra vágva
1 gerezd fokhagyma áttörve
5 dkg reszelt füstölt sajt
5 dkg reszelt trappista sajt
só, bors ízlés szerrint

Elkészítése:

A vajat, az ömlesztett és a kockasajtokkal habosítjuk. (Én  elektromos hagymavágóval szoktam.)  Hozzáadjuk a hagymát és a fokhagymát.Ízesítjük,majd összekeverjük a reszelt sajtokkal.
Friss és piritós kenyérre kenve egyaránt finom!

Tipp:

A hozzávalók mennyiségét és a sajtok ízét szabadon változtathatjuk.Bármelyik kihagyható és mással pótolható.
 Ha a natúr vagy a sonkás összetevők dominálnak, apróra vágott sonkát, ha a szalámis sajtokat is felhasználtunk, apróra vágott száraz szalámit adhatunk hozzá.


Jó étvágyat!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hagyhatsz megjegyzést ;)